tiistai 8. huhtikuuta 2014

Inttilesken elämää vk. 13+2

Yli puolen välin mennään jo! Kymmenen viikkoa tätä blogi aihetta enää jäljellä ja sitten uusia tuulia kohti :)

Tälle hetkellä tulevaisuus näyttää siltä, että uusi asunto löytyisi kesäkuussa, Leo pääsisi töihin missä olikin ennen inttiä ja minä tulisin olemaan aivan erilainen. Voi ja meidän pieni Eikka ei olekaan kohta enää pieni ja vauva, vaan iso poika...

Innolla odotan tällä hetkellä tulevaa! Jännittää, että mitäköhän sieltä sitten oikeasti eteen tupsahtaa.
Nyt pidän tämän liikunta-innon päällä ja vannoudun liikkumaan edes hieman joka päivä. Motivaatio taas kerran huipussaan :)

Nyt on oikeastaan voimiakin tehdä hieman enämmän kun Eikan kanssa on taas rytmi selvillä ja kevät on viimein saapunut. Aamulla saa nukkua hieman pidempää ja on onneksi valoisaa kun avaa sälekaihtimet. Aurinkokin paistaa jo, mikä tälle hetkellä tuntuu aivan iltamyöhälle!

Tällä viikolla olen ollut hyvin aikaan saava. Kampaaja, hammaslääkäri, kela-asiat, uusia vaatteita... Eli hieman itsetunnon pönkitystä.
Urheilu ja oikea ruokavalio auttaa saavuttamaan mitä oon halunnut peilikuvan olevan, varmaan aina. Jos sitten vielä pieni operaatio ja voisi elää hetken yksi murhe vähemmän :)

Tämä postaus on selvästi mun ajatuksia enemmän kuin mitäs ollaan tehty ja mitäs kuuluu. Ennen nukkumaan menoa olen oikeastaan miettinyt näitä asioita todella paljon. Tottakai, koska ne on häirinnyt mua. Ja no joo, ehkä on vähän masentanut katsoa itseään peilistä raskauden, imetyksen ja näiden hieman hankalien kuukausien jälkeen.
Mutta kevät uudistaa! Nyt laitan häiriötekijät ojennukseen ja alan nauttimaan olostani. Ei enää "voi kun" ja "jospa" vaan "viimein". Viimein kävin kampaajalla ja viimein kävin hammaslääkärissä. Viimeinkin olen tyytyväinen!

On paha näyttää positiivista mallia ja hyvää itsetuntoa jos ei ole tyytyväinen itseensä.

Joku voi miettiä, että onpas itsekeskeistä ja pinnallista. "Mieti lastas!" ja "No, ei äidit...". Tietenkin oon miettinyt kaikki asiat läpi. Mutta, onko paha asia jos haluaa olla tyytyväinen itseensä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti